..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 iunie 2011

UN MESAJ DE LA LORD SANANDA(Iisus)



(31 martie 2011; channeleri: Susan Luffman, Ivor & Sheila Hutchings)

Ivor este adâncit  în rugăciune.
Sananda: Văd lângă mine un „miel” adorabil (Lângă Sue era aşezat căţeluşul ei, Tammy) Sunt pe deplin stabilizat în acest mediuum.
Vă spun bună dimineaţa şi vă mulţumesc că mi-aţi dat ocazia să ne reîntâlnim, în condiţii destul de acceptabile, faţă de ultima întâlnire. Bate un vânt puternic, dar, fără îndoială, nu ne va deranja în această călătorie. Acum, haideţi să începem cu întrebările puse de prietenii mei. Cred că este potrivit să facem astfel.
Sheila: Doamne, pot pune mai întâi întrebarea de la Sue? Ea doreşte să te întreb:Cu toate informaţiile care au circulat şi circulă de foarte multă vreme, despre "Răpire" (Nota C.M.: Cred că se referă la faptul că trupul lui Iisus n-a mai fost găsit în mormânt), cum vom reuşi ca aceaste comunicări să fie crezute de oameni? 
 Sananda: Dificultatea constă în faptul că cei care ajută la răspândirea informaţiilor despre aşa-numita "Răpire", care, în esenţă, nu este atât de diferită, ca metodă, de cea a Înălţării, se bazează  pe existenţa şi larga popularitate pe care a obţinut-o în timp această carte numită Biblie, cartea de căpătâi a Creştinismului. Ea este considerată sacră şi de necombătut.
La nivel global, Creştinismul mai este încă cel mai mare sistem religios pe care l-a cunoscut omenirea. În timpul care s-a scurs de la acele evenimente, cu 2000 de ani în urmă, conţinutul Bibliei a fost de multe ori deformat pentru a răspunde mai bine intereselor unora. Astfel, au fost introduse în Biblie părerile şi credinţele unora, care au deformat realitatea, din interes sau din necunoaştere. Ce pot să spun este înainte de această dată vă voi da un mesaj la nivel mondial care va bucura inimile celor care nu ştiu ce să mai creadă, sunt în derivă, în ceea ce priveşte credinţa lor.
Sheila: Cred că te referi la data de 21 mai !?  
Sananda: Da. Voi explica de ce Răpirea nu s-a întâmplat, voi explica cât mai clar şi pe cât de concis o pot face, astfel ca ceea ce se va întâmpla în Planul Înălţării (Ascensiunii), să fie cât mai bine înţeles de oameni care să devină convinşi că această comunicare unică reprezintă purul adevăr, adevăr care nu s-a spus deloc în această lungă perioadă.
Unii vor zice: "aşteptăm şi să vedem!", dar există si un interes evident mulţi oameni citesc informaţiile care se difuzează la nivel global, astfel încât este de presupus că multă lume va începe să se dumirească.
Sheila: Multumesc! Au fost câteva comentarii făcute de două persoane pe site-ul nostru. Primul dintre ele este de la o doamnă cu numele de Dawn. Ea intreabă: "Se pare ca Noul Pământ şi viaţa pe acest Nou Pământ vor fi foarte asemănătoare cu ceea ce m-am aşteptat că se va întâmpla atunci când mori (îţi părăseşti corpul uman). Poţi să ne spui dacă există diferenţe? 
 Sananda: Da, Înălţarea (Ascensiunea) va fi diferită în măsura în care Planul Ascensiunii va avea loc la o scară mult mai mare. Oamenii care nu vor putea vedea esenţa, sufletele celor dragi, călătorind în corpore, vor pleca într-o dimensiune diferită. Aceasta nu pentru că au ajuns la sfârşitul vieţii lor fizice de pe Pământ conform programului de viaţă care se încheie, în urma unei îmbolnăviri sau accidente. Aceste suflete vor accede la un corp de lumină.
În unele cazuri, în timpul ascensiunii veţi putea vedea ce se întâmplă în jurul vostru şi în întreaga lume, dar aceasta doar în situaţia în care transferul se face la o scară mult mai mare, adică nu va fi vorba doar de câţiva oameni. Sigur, nu toţi vor fi grupaţi în acelaşi loc: de ex., 50 vor putea fi din localitatea voastră, alţii 100 din Australia, alţi 1000 din Noua Zeelandă etc. Cam aşa se va întâmpla.

Tărâmul pe care veţi merge va avea unele asemănări cu ceea ce ştiaţi, însă viaţa se va trăi la altă intensitate, altă cunoaştere şi marea majoritate a ceea ce veţi vedea va fi, totuşi, de o factură diferită, neîntâlnită de voi până acum.
Sheila: Dar Cerul ne va apărea diferit de ceea ce vedem acum pe firmamnent?
Sananda: Oh, da! Acesta va fi diferit.
Sheila: Ne poţi spune mai multe despre ultimele zile ale pământului nostru? Referirile biblice sunt un pic cam neclare, în această privinţă. 
Sananda: Biblia deţine multe adevăruri, multe cuvinte care au fost rostite, multe viziuni care se referă la ultimele zile ale Pământului, însă totul este scris destul de dezordonat şi fracţionat, cu o codificare arhaică; acesta este scopul venirii mele în timpurile actuale ale acestei epoci.
Primul motiv se referă la Mama Pământ, planeta în sine, cea pe care mergeţi, care a avut suficient de suferit. Ştiţi foarte bine că această mamă ocrotitoare a fost suprasolicitată de către fiinţa umană.
Aţi cam pus-o pe butuci! Nu mai există suficiente alimente să vă hrănească, nu mai există suficient combustibil cu care să vă încălziţi locuinţele şi să vă desfăşuraţi multiplele procese de producţie şi fabricaţie de care aveţi (şi, mai ales, nu aveţi) nevoie, plăcile tectonice nu îşi mai păstrează stabilitatea, mişcarea lor generând cutremure.
În Biblie se spune că în ultimele zile pământul se va crăpa şi mulţi oameni vor fi înghiţiţi de hăuri. Această afirmaţie este un nonsens, căci pământul nu-şi va distruge singur viaţa pe care a ocrotit-o totdeauna. Desigur, pot fi erupţii din care se va ţâşni apă, abur, cenusă vulcanică etc. dar acestea vor fi punctuale, nu de mare generalitate. Eu vin acum să explic de ce frecvenţa acestor cataclisme este în creştere.
Al doilea motiv pentru care am venit este să dau o explicaţie pe înţelesul tuturor celor care vor să asculte. Mulţi oameni de ştiinţă au încercat să descifreze capitolele biblice referitoare la Apocalipsă. Unii dintre ei au vorbit despre fiara cu 7 capete, căzând de acord asupra semnului fiarei.  
Am să vă descriu pe înţelesul fiecăruia dintre voi semnificaţiile acestor afirmaţii.
Pământul va prelua fiinţele sale iubite şi le va ocroti, dacă ele vor decide să-l urmeze. În acelaşi timp, ele vor beneficia şi de ocrotirea Mea. Pământul se va plasa într-un loc nou în forma actuală dar voi nu veţi mai păstra exact forma în care vă aflaţi acum şi aceasta deoarece mulţi oameni au simţit şi au crezut (sub influenţa bisericii) că nu sunt demni, că numai cei foarte credincioşi pot ajunge în Rai, că ar trebui să fie adevăraţi sfinţi pe Pământ, pentru a ajunge în cer. Aceasta i-a făcut să arate altfel decât ar fi trebuit. În cei 33 de ani, cât am trăit în corp uman pe Pământ, şi în final câteva săptămâni după moartea mea, am înţeles că trupul este ceva pasager, ceva care te reprezintă doar într-o viaţă.
Ivor: Mulţi pun între ghilimele afirmaţia că atunci când vei reveni pe Pământ vei fi în formă fizică.
Sananda: Eu voi veni într-o formă pe care oamenii s-o vadă şi s-o recunoască. Toţi mă vor putea vedea în carne şi oase. Prezenţa mea va fi premergătoare luptei care se va da între lumină şi întuneric. Fără discuţie, lumina va ieşi victorioasă. În Biblie acest fapt este interpretat ca Armaghedon, bătălia finală, atunci când Iisus va alunga pentru totdeauna îngerii căzuţi, împreună cu Lucifer, mentorul lor.

Ceea ce auziţi acum este adevărul pe care trebuia să-l cunoaşteţi, însemnând că, în versiunea modernă, eu voi veni, voi alunga boala, voi alunga corupţia, voi alunga ura, voi alunga toate intenţiile de război. Lumina va copleşi întunericul şi da, Lucifer, cel care a fost cândva lângă tronul meu şi a căzut din har împreună cu prozeliţii săi, va fi alungat din nou acolo unde nimeni nu va mai putea da de el vreodată.
În creştinism, şi vorbesc despre creştinism deoarece mulţi dintre cei care citesc acest mesaj au o pregătire sau credinţă în religia creştină, conceptul Sfintei Treimi (Tatăl, Fiul şi Duhul Sfânt) este acceptat şi propagat. Oamenii de ştiinţă, mulţi cercetători ai Bibliei,  creştinii, bisericile, profesori, teologi, etc, vor înţelege Duhul Sfânt, şi care este esenţa Mea, dacă doriţi. Duhul Sfânt, este energia Mea zdrobitoare care se propagă şi asupra Pământului vostru. Se regăseşte în tot ceea ce cineva face bun, cu iubire, este în tot ceea ce este frumos, este acel sentiment înălţător care vă dă aripi, credinţă şi bucurie. Eu sunt aici, în spirit, iar în ultimele zile mă voi dezvălui vederii voastre, ca o fiinţă din carne şi oase, ca şi voi.
Am răspuns întrebării tale, frate drag?
Ivor: Da, îţi mulţumesc, dragă Maeste! Mulţi oameni spun: "Noi aşteptăm cea de a doua venire." Eu vreau să le spun: "Stop, uite, El este deja aici".
Sheila: Am câteva întrebări pentru tine draga Maestre, dacă mi-ai permite!.
Dragul Appel spune "Apreciez sugestiile tale pentru mine în tehnicile vindecării. Aş dori să întreb de ce tehnici avem nevoie pentru a ne accelera pregătirea, pe ce ar trebui să punem accent?
Sananda: Dragul meu frate, Appel, eu sunt foarte mulţumit te-ai decis să găseşti un vindecator şi sper vei beneficia din plin de acest lucru. Pregătirea pe care ar trebui s-o faci este legată de ce ar trebui întreprins pentru a te conecta complet la Energia Universală, şiînveţi -ţi deschizi mintea spre toate lucrurile care se întâmplă în jurul tău şi la nivel global, chiar în curtea ta (aşa cum a fost cazul) şi să fii sigur ai înţeles pe deplin aceste lucruri, iar dacă nu reuşeşti să ai o înţelegere completă, să ceri, în timpul meditaţiei, ajutorul Ghidului tău Spiritual. Asta e tot ce am pentru tine, fratele meu..
Sheila: Dragă Maestre, potrivit ziarelor noastre, s-au descoperit în Iordania câteva cărţi din plumb şi s-a spus că ele vor aduce multe noutăţi şi modificări în credinţa Creştină. Spune-ne despre ce este vorba.
Sananda: Acestea sunt tăbliţe scrise aproape cu două mii de ani în urmă, şi se referă la  partea pierdută a Evangeliilor, despre care s-a mai scris în ziare cu ceva timp în urmă.. Da, aceste documente vor face lumină în unele evenimente neclare sau despre care nu existau date. Ele vor ajuta la aflarea adevărului de către creştini. Aceste scrieri sunt lăsate de acei oameni care au fost martorii unor miracole făcute de mine, de adepţii şi discipolii mei, după ce eu m-am despărţit de ei, pentru a merge în India şi în alte locuri. Sunt cuprinse adevăruri şi dovezi incontestabile despre care lumea va vorbi de acum înainte.
Sheila: Dragă Maestre, todeauna s-a spus am fost făcuţi după chipul şi asemănarea lui Dumnezeu; este adevărat?
Sananda: Eu sunt făcut după chipul Său, aceasta este o imagine. El a creat acest chip pe care l-a găsit plăcut. Oameni, profesori, cercetători, mulţi alţii, de-a lungul secolelor, au crezut că singura diferenţă între oameni şi animale este că ele merg pe patru picioare, nu pot vorbi şi au un alt tip de minte. Asta este adevărat, dar, de asemenea, motivul pentru care Tatăl meu, Creatorul, a făcut imaginea bărbatului şi femeii asemănătoare cu ceea ce i-a plăcut, a fost că nu era necesar ca voi să mergeţi în patru labe în tot restul existenţei voastre, ca fiinţe superioare. A fost important aţi evoluat, astfel încât imaginea în mintea Lui, atunci când El a creat întregul Pământ, a fost ar putea exista o specie mai puternică, care să-şi găsească drumul spre evoluţie; şi voi chiar asta aţi făcut: aţi găsit drumul vostru care v-a deosebit de primate, urmându-vă linia evolutivă proprie. Făcând o paralelă, gândiţi-vă la cei care nu s-au trezit pentru a ajunge la înţelegerea vieţii spirituale. Gândiţi-vă la ei ca fiind doar parţial evoluaţi, la ei care abia încep să se ridice, şi realizaţi că voi îi puteţi ajuta să evoluieze.

Ivor: Părerea mea, dragă Maestre, este că multe animale au inteligenţa mai mare decât a multor oameni, dacă socotim după ceea ce fac aceştia.
Sananda: Da, chiar aşa este; de multe ori animalele arată calea care ar trebui urmată de om, şi, desigur, că este minunat, dacă puteţi accepta faptul că animalele au o inteligenţă. Multor fiinţe umane aceasta le lipseşte. Spiritual, animalele vă sunt superioare deoarece trăiesc mult mai mult în deplină concordanţă cu natura, cu pământul şi cu spiritul său. În sălbăticie, animalele înţeleg mai bine manifestările naturii şi rotaţia anotimpurilor şi se adaptează acestor condiţii pentru a supravieţui şi a procrea. Reareori un animal de pradă ucide mai mult decât îi este necesar pentru a supravieţui şi a-şi creşte puii. Omul ucide din plăcere sadică, făcând din asta un sport, sau ucide cât mai mult pentru a-şi permite să mai şi vândă.
Ivor: În unele dintre experienţele pe care le-am avut, dragă Maestre, am avut tangenţe cu animalele de muncă, încercând să aflu câte ceva şi despre spiritul lor.                     
Sananda: Ele sunt plasate adesea în locuri unde stârnesc curiozitatea celor care le întâlnesc. Sufletul tău a avut experienţe în care ai dus un câine sau o pisică în locuri dezolante pentru a le înţelege comportarea.
Ivor: Nu am să-ţi  spun ce mediuum m-a influienţat atunci când am rugat-o întrebe un  cal
Sananda: Eu pot să cred, pot să înţeleg. Mai ai şi alte întrebări?
Sheila: Atunci când Ivor a revenit la viaţă, aflat în spital fără cunoştinţă. Cred că în acele ore a fost ajutat să revină la viaţă, dar nu sunt sigură.
Ivor: Înainte de a mă trezi din acel somn, fusesem, cred, în moarte clinică!
Sananda: Ei bine, ai fost, pentru că îţi părăsiseşi corpul fizic. Ti s-a părut că au trecut doar câteva minute dar, în realitate, ai lipsit câteva ore bune, timp în care corpul intrase în moarte clinică şi se răcise. În acel timp creierul tău a fost pus în stare de somn. În final, sufletul tău a decis să se întoarcă în corp. În acele momente, multe fiinţe te-au ajutat să revii. Oricum, acea experienţă nu a fost dureroasă.
Ivor: M-a ajutat să am experienţa reconectării la corpul fizic, toată povestea durând aproape 12 ore, până mi-am refăcut toate conexiunile. În momentele când mi-am părăsit corpul am văzut de la nivelul tavanului pe cei care-mi asistau trupul. Când am revenit, am râs în sinea mea văzând cum ei se luptau pentru reanimarea corpului meu. Am regăsit salonul de spital plin de alte fiinţe nemateriale, unele agăţate de tavan.
Sheila
Sananda: Spitalul este un loc foarte neplăcut pentru cei foarte sensibili. Ar fi interesant de a intra într-o şedinţă de clarvedere în clădirea unui spital unde mor frecvent oameni. S-ar putea vedea, în acest fel, cum unele suflete mai bântuie în zonă deşi ar fi trebuit ca de mult să se fi ridicat în sferele mai înalte, către lumină.  Mulţi dintre aceştia realizează cu întârziere că nu se mai află în corpul lor de carne.

Acum, prietenii mei, dacă nu mai aveţi şi alte întrebări, voi încheia această întâlnire, mulţumindu-vă pentru prezenţă şi interesul pe care l-aţi dovedit. 
Vă ofer iubirea şi binecuvântarea mea.
Sananda.

SURSA: http://lightworkers.org
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu