..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 3 decembrie 2014

APEL UMANITAR


Tot ceea ce vă cer este să transmiteți mai  departe acest strigăt disperat de ajutor.

Subiect: Te rog din suflet trimite mai departe stiu ca tu ai multi prieteni!
TE ROG, ..... citeste si trimite.    

Studenta la Facultatea de Medicina din Targu-Mures in  anul V. , NU VA CERE nimeni BANI ! 
Nu stergeti va rog, cititi  mai intâi !
Numele meu este Pasca Daniela, am 21 ani si sufar de o forma rara de leucemie;
Singura mea sansa este un transplant de maduva.
Fara transplant nu voi mai putea trăi.
Operatia costa 55.000 $ si familia mea a stans deja 32.000 $.
In cazul meu, fundatia care mă va ajuta sa strang banii a incheiat o intelegere cu Yahoo si AOL: voi primi un cent pentru fiecare mesaj dat mai departe.
Va rog frumos, din tot sufletul, dati mai departe.
Poate voi avea si eu sansa de a fi ca voi ! Un   nu ia decat 30 de secunde! 
MULTUMESC!"
Tica
SC W PROJECT SRL
Piata Alba Iulia nr. 5, bl. I-4, ap. 63, sector 3, Bucuresti
Tel/fax: 021.318.40.56

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu