..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

marți, 26 august 2014

Cobra - Interviu de Robert Potter - 7 august 2014 (1)


  (sâmbătă, 9 aug.2014)

(prima parte)


Bine aţi venit, doamnelor şi domnilor. Bine aţi venit la emisiunea radio Victoria Luminii. Eu sînt gazda voastră, Rob Potter. Acesta este un interviu pre-înregistrat cu COBRA, cu voce modulată. Doresc să vă mulţumesc pentru răbdare. 
Cobra a fost în Taiwan pentru mult timp. A fost necesar să amînăm intreviul pîna la începutul lui august. Sînt o mulţime de chestiuni tehnice care sînt necesare pentru ca această emisiune să aibă loc. Transcrierile iau timp şi încercăm să facem totul cît de repede posibil. Sper să fie o emisiune interesantă. O să pun lucrurile în perspectivă pentru cei dintre voi cărora vă place să reacţionaţi. Pentru cei care vă place să fiţi în mijlocul filmului de groază şi cînd cineva se sperie vă uitaţi să vedeţi ce a spus COBRA.
Acest interviu este mai degrabă pentru cei ce sînteţi lucrători ai luminii, să rămîneţi calmi şi să aveţi cunoaşterea a ceea ce se petrece şi să începeţi să oferiţi soluţiile. Aş dori să-i mulţumesc lui Ricky Seraphico, lucrător în lumină, pleiadean, producător muzical şi muzician. El are un cîntec nou pentru noi, numit „Nori de Argint”. Este în frecvenţa iubirii de 432Hz. Îl veţi auzi după interviu. Aţi auzit înainte de interviu acel frumos cîntec în 432Hz intitulat "Bătălie pentru Gaia". Ricky lucrează neobosit şi doresc să-i mulţumesc pentru timpul pe care l-a dedicat creării acestui sunet minunat al acestui interviu cu Cobra. 
Toată lumea a opinat că este interviul de cea mai înaltă calitate pe care l-a acordat Cobra, şi plănuim să ne menținem la acest standard.
Aş dori să-i mulţumesc lui Terry Miada care a fost de mare ajutor la trecerea peste nişte probleme tehnice, de data aceasta precum şi frumoasei DaNell Glade, liderul grupului financair de la prepareforchange.net care este responsabilă pentru transcriere şi bine înţeles mereu talentatului şi mereu creativului Smally, care are grijă de versiunea video de pe youtube anacestei emisiuni.
Site-ul meu thepromiserevealed.com pe care puteţi auzi versiunea audio are multe alte minunate pagini cu informaţii. Avem şi multe produse de care vă puteţi bucura. [...] 
Dacă vă place site-ul şi aveţi întrebări, ne puteți contacta prin formularul de contact. Mi-ar face plăcere să vă ajut. Mă scuzaţi pentru această mică info-comercială.
Aş dori, de asemenea, să vă reamintesc că prepareforchange.net deţine o cantitate impresionantă de informaţie pentru a vă pregăti pentru Eveniment şi pentru misiunea lui COBRA de „Penetrare prin Compresie (COmpression BReAkthrough)”.[...]
Bucuraţi-vă de acest interviu cu Cobra. Fiţi binecuvîntaţi şi Victorie Luminii.

Rob - Da, doamnelor şi domnilor, iată-ne din nou cu emisarul  luminii, Cobra, care tocmai s-a întors de la activarea Portalului din China. 
Sper că ai avut o călătorie bună! A fost reuşită activarea?
COBRA - Da, activarea a fost reuşită dar nu a avut loc în China ci în Taiwan. Taiwan nu face parte din teritoriul chinez ci este un stat separat.
Rob - OK, dar am crezut că este considerat China chiar dacă i se spune Taiwan.
COBRA - Bine, cultura este similară, dar sistemele politic şi economic sînt diferite.
Rob - OK, ai menţionat înainte că Societatea Dragonului Alb din Taiwan este fracturată. Cînd ai fost acolo înainte, te-ai întîlnit cu vreunul din membri Societăţii Dragonul Alb?
COBRA - Nu este numai Dragonul Alb în Taiwan. Întreaga comunitate Dragon este fracturată şi da, am avut contact cu cîţiva din aceşti oameni. Este foarte clar necesară o anumită vindecare în acea zonă.
Rob - Da, este destul de asemănător cu ceea ce se întâlnește în întreaga lume şi mulţi dintre ei au fost implicaţi în activităţi criminale înainte. Este la fel ca în întreaga lume. Am vrut să te întreb ceva în mod special. Multă lume stă ca pe ace cu privire la tine şi la personalitatea ta. Am dorit să clarific acest lucru. Am mai spus asta înainte oamenilor. Am dorit să fac acest comentariu: Cobra eşti o persoană foarte frumoasă. Cu siguranţă nu ai nici o agendă. Nu eşti un membru al Cabalei. Eşti o personalitate care nu presupune. Cînd oamenii te întîlnesc, niciodată nu cauţi adulația personală sau ca oamenii să depindă de tine într-un mod personal. Este corect, nu-i aşa?
COBRA - Da, este corect, exact.
Rob - Bun. În timp ce ai fost plecat, a fost un fel de nebunie pentru mine. Oamenii mi-au trimis aceste e-mail-uri iar eu am fost un pic bolnav şi nu am putut să răspund multor oameni. Multă lumea te-a pus pe un piedestal. E minunat. Cînd vine informaţia de la tine într-un fel atît de direct şi revelator, evident oamenii sînt exaltaţi. Şi mai există un alt fel de persoane care se agaţă de fiecare cuvînt pe care îl spui şi de fiecare postare pe care o publici. Se pare că trec printr-o rostogolire tumultuoasă ca şi cum ar fi fost loviţi de un val mare. Niciodată nu ai cerut acest gen de atenţie căruia eu îi spun scenariul "părul în flăcări". 
Vom trece prin cîteva din aceste lucruri particulare petrecute în perioada cât ai lipsit. Ce poţi spune oamenilor? (şi a fost mult de furcă cu noii treziţi care tocmai au aflat despre aceste lucruri). Lor li se pare că e un spectacol de groază. Ei sînt într-un spectacol privind la Cobra cum postează şi ochii lor o iau razna, tremură şi li se face frică. Citesc o postare din nou şi din nou și li se face frică şi tremură. Ce le poţi spune acestor oameni care constant reacţionează în sus şi în jos la fiecare postare legată de ceea ce declari tu? În primul minut îl ridică în slăvi pe Cobra şi în următorul minut se îndoiesc de Cobra şi chiar îl insultă. Ce le-ai spune acestor oameni ca să menţină echilibrul în reacţiile lor?
R.P.
COBRA - Mai întîi, această întreagă situaţie nu este despre mine sau personalitatea mea. Această situaţie este despre informaţie şi procesul de eliberare planetară iar eu transmit informaţie pentru a ajuta oamenii şi nu pentru a-i face dependenţi. Este doar o chestiune de inspiraţie pentru ca ei să meargă în interior şi să căute adevărul în ei. Deci, informaţia mea nu este pentru ca lumea să mă pună pe un piedestal sau să venereze ceea ce spun. Este dată ca oamenii să-și lărgească orizontul de cunoaștere în propria lor căutare și e necesar să meargă dincolo de ceea ce spun eu.
Rob - OK. Fii binecuvîntat pentru asta. Mulţumesc. Am încercat să explic oamenilor că eşti un receptor-transmiţător de informaţie. Personalitatea ta unică, să-i spunem maturitatea ta spirituală, senzitivitatea şi integritatea ca transmiţător sunt motive pentru care eşti în această poziţie şi cred că ai făcut o treabă foarte bună. Îţi mulţumesc. E nevoie să mai spun că reacţia unor oameni este ca a apostolilor la superlativ. Fiecare zice "O Doamne! Cobra a spus aşa. tu ce crezi despre asta şi despre aia?" (cu voce nebunească). E nebunie. Aş dori ca oamenii să se relaxeze. A fost un comentariu la una dintre postările tale; de fapt, au fost multe comentarii şi oameni care m-au contactat. Oameni, e nevoie să vă relaxaţi. Cînd Cobra a spus "Rămîi calm şi priveşte la stele" , oamenii mă întrebau pe mine ce înseamnă aceasta. Aș spune :"exact asta înseamnă - rămîi calm şi priveşte la stele."
COBRA - Exact asta înseamnă.
Rob- Asta e ca un fel de cuib de viespi. Şi se va deschide. Mi-am rotit ochii cînd ai făcut postarea aceea. Eu, personal, dacă cineva mă întreba, când va avea loc Evenimentul, n-aș fi precizat un interval de timp anume. E ca în biblie: niciun om nu ştie ora. Nici un înger. Se va petrece simplu. Cred că Federaţia Galactică este inspirată divin şi coordonată cu unele din aceste profeţii de către Federaţia Galactică a Luminii şi eventual va ajunge pe planeta noastră în forma Evenimentului şi multe alte lucruri care vor veni apoi, lucruri pe care nu ni le putem imagina acum.
Oricum, şi mă scuzaţi prieteni, vom trece la întrebările puse de voi pentru Cobra. Asta a fost un pic "momentul eu, Robbie". Cobra va lămuri lucrurile. 
Eu cred că Eventul e la o distanţă de un an jumate poate doi. Poate chiar mai mult. Asta e ce cred eu. Ştiu că am mai vorbit despre asta. Dar ai spus, şi asta a făcut pe mulţi să se comenteze despre tine şi ego-ul tău. Am primit o mulţime de e-mail-uri. 
„Dacă nimeni nu ştie cînd va avea loc Evenimentul, cum de Cobra spune că Evenimentul nu va avea loc în următoarele 10 zile?. 
1- Ai contrazis faptul că ai afirmat că nimeni nu ştia ora sau ziua. 
2- Unii oameni au înțeles că, totuși, Cobra ştie cînd va avea loc Evenimentul dar nu ne spune.” 
Poţi preciza de unde ai știut că Evenimetul nu urma să aibe loc în acele 10 zile?
(va continua)
Preluare de pe: http://clinicaextraterestra.blogspot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu