..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 20 martie 2011

O precizare a lui Adama din TELOS


(19 February 2011; channeler: Erin Mackley)
 
”Este important să se recunoască diversitatea familiei Telosiene. Fiecare persoană care este rezidentă în Telos, într-un fel sau altul, este simţită vibraţional dacă spune sau nu adevărul. Faptele telosianului corespund totdeauna cu gândurile lui. Nimeni nu va considera că el este mai bun decăt altul şi aceasta face să nu avem inhibiţii sau frustrări. Fiecare contribuie cu ceea ce este conştient că poate fi util societăţii în care trăieşte, şi nimeni nu va apostrofa pe cineva că face mai puţin decât ar trebui.

În Telos, ca de altfel oriunde, nu există niciun motiv de teamă că ceea ce a trecut prin filtrul inimii ar putea să fie apreciat greşit. Fiecare persoana din Telos are certitudinea sincerităţii interlocutorului şi asta face ca scopul fiecăruia să coincidă cu al turturor, testele de sinceritate nefiind necesare în nicio împrejurere. Bănuiala asupra nesincerităţii cuiva este doar o carateristică întâlnită în dimensiunea a 3-a, dimensiunea dualităţii.
Dacă ar exista vreo îndoială cu privire adevărul a ceea ce auzim de la cineva, pur şi simplu trebuie să ne întrebăm dacă aceasta rezonează cu fiinţa noastră ca Adevăr, pentru că sufletul şi inima ştiu ce este bine, dreapt şi sănătos. Este ceea ce recomandăm şi vouă: să vă concentraţi asupra subiectului de apreciat şi să lăsaţi inima să vă ghideze, căci ea va stabili cu precizie adevărul.
În lumină şi adevăr, ai voştri frate şi soră Adama and Rosalia”

Adama referindu-se la copywrighting:
"Bună ziua, vă vorbeşte Adama, din Telos. În ceea ce priveşte observaţiile făcute asupra naturii mele, vreau să mă refer la utilizarea numelui meu ca o resursă. Eu nu voi condamna pe nimeni care-mi foloseşte numele ca pseudonim. Îi încurajez pe cei care scriu sub influenţa energiei mele şi le spun că au toată libertatea să o facă. Îmi place şi încurajez conectarea cu spiritul meu a fiinţelor care mi se adresează sincer
Erin Mackley
Eu nu am pretenţii ca cei care mă contactează prin canneling să comenteze într-un anumit mod ceea ce comunic eu, dacă se respectă adevărul şi sensul comunicării. În Telos, noi nu pretindem drepturi de autor! Nici nu se permit cumpărarea şi vânzarea de idei. Contrariul n-ar servi la nimic. Spun acest lucru pe acest blog, pentru că vreau ca utilizatorii comunicărilor mele nu fie constrânşi la ideea că înterpretările sunt judecate de mine. Deci, ţineţi minte asta ori de câte ori faciţi channeling pentru mine. Este suficient dacă în comunicările mele se respectă adevărul şi nu se fac deformări şi abateri de la sens. Adevărul vorbeşte de la sine. Totdeauna.
 

Vă mulţumesc pentru ascultare!
Preot Adama "


(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu